Тиждень української мови й літератури (Звіт)

 З 12 по 16 березня 2018 року вчителями гуманітарного циклу було проведено тиждень української мови й літератури. Метою всіх проведених заходів було актуалізувати та поширити раніше набуті знання з української мови та літератури; збагатити словниковий запас; розвивати творчі здібності, естетичні смаки, мовлення і мислення учнів; сприяти формуванню високоморальної особистості; виховувати інтерес до народних традицій, повагу та любов до української мови, розуміння її краси.
Цього року програма предметного тижня була, як завжди, досить насиченою. Учні мали змогу поринути у багатющий світ краси і принад рідної української мови та літератури, вшанувати пам'ять видатних діячів нашого народу,зокрема Т.Г.Шевченка.    
Учнями школи було організовано випуск газет, куточків, присвячених тижню української мови.
Протягом тижня були проведені конкурси з української мови та літератури, створені презентації про життєвий і творчий шлях Т. Шевченка.
Учні школи взяли активну участь у конкурсі малюнків .
 Із захопленням учні 5-А кл. слухали "Заповіт" Т. Шевченка  різними мовами .
 З п'ятикласниками було організовано літературні  та авторські читання.
 Для учнів середніх класів була проведена літературна вікторина,  квест,які дали можливість перевірити знання, ерудицію школярів, а для когось це була можливість дізнатись щось нове. Учасники квесту мали змогу проявити всі свої знання з української мови та літератури, логіку, швидкість, мислення та творчі здібності.
14.03.2018 у кб. №310 було проведено  серед 2-11кл. конкурс читців поезії Т. Г.Шевченка.
16.03.2018 р. Матвієнко Н. І. представила урок позакласного читання в 10 кл. за есе В. Скуратівського «Садок вишневий коло хати».
  Проектна діяльність – одна з найперспективніших складових освітнього процесу, тому що створює умови творчого саморозвитку та самореалізації учнів, формує всі необхідні життєві компетенції, які були визначені як основні  в ХХІ столітті: полікультурні, мовленнєві, інформаційні, політичні та соціальні. Самостійне здобування знань, систематизація  їх, можливість орієнтуватися в інформаційному просторі, бачити проблему і приймати рішення  відбувається саме через метод проекту, тому це  ефективний та цікавий вид навчання, який дає змогу кожному учневі розширити свій кругозір, поглибити знання з теми, показати свої  здібності й таланти . Цей метод завжди зорієнтований на самостійну діяльність учнів – індивідуальну, парну, групову, яку вони виконують протягом певного відрізка часу. Цей підхід органічно поєднується з груповим підходом до навчання, орієнтований на досягнення цілей самих учнів, формує значну кількість навчальних і життєвих компетентностей, формує досвід, стимулює пізнавальну діяльність учасників освітнього процесу.
З цікавістю учні 7-8 л переглянули відеолекторій:  «Та неоднаково мені»
Загалом тиждень був насиченим і цікавим. Учасники мали змогу поринути у багатющий світ краси і принад української мови та літератури.
Отже,  тиждень української мови та літератури пройшов на достатньому рівні. Вдалося залучити до активної роботи всі учнівські колективи.. Виходячи із поставленої мети, слід зазначити, що учні отримали багато нової та цікавої інформації в процесі виконання поставлених завдань, зуміли продемонструвати свої творчі здібності.